KVALITA

Spokojený zákazník
- Cílem je být partnerem, na kterého se bude zákazník obracet s důvěrou.
- Poskytujeme zákazníkovi všechny informace. Informujeme zákazníka o nepředvídatelných okolnostech a hledáme řešení. Stavíme se k zákazníkovi odpovědně. Zboží a servis dodáváme v dohodnutém termínu a ceně. Plnění dohod zvyšuje kredit firmy.
Týmová spolupráce
- Vše je založeno na kombinaci činností, zkušeností, informací. Je to jako ve sportu, týmová spolupráce je nejdůležitější prvkem k úspěchu v práci i v životě.
Vedení společnosti
- Osobní angažovanost vedení společnosti v oblasti plnění požadavků na kvalitu a zlepšování jeho efektivnosti.
- Naplňování Politiky je hlavní cíl vedením společnosti.
Kvalitní servis
- Zákaznický servis poskytovaný specializovanými a odborně školenými zaměstnanci je založený na osobním přístupu, vzdělání a motivaci.
Zvyšování konkurenceschopnosti
- Neustále hledáme inovace způsobu, systému a technologií na všech úrovních řízení společnosti.
- Zlepšujeme činnosti ovlivňujících kvalitu poskytované služby a procesy s cílem zvýšení jejich výkonnosti.
- Nasloucháme svým zákazníků a zaměstnancům, využíváme jejich námětů a zkušeností v naší činnosti.
- Stavíme se ke své konkurenci s respektem a svou konkurenci vnímáme jako motivaci a ne jako nepřítele.
Rozvoj
- Díváme se dopředu, sledujeme trh, nové trendy, požadavky, hledáme nové příležitosti a rozvíjíme sebe a společnost v duchu nových produktů, služeb a technologií.
Rychlost
- Jsme součástí doby kdy rychlost rozhoduje. Musíme umět pracovat rychle a kvalitně. Držet krok s technologiemi, mít systém a udržovat a zlepšovat korektní vztahy s dodavateli.
Cíle a motivace
- Cílem je trvale zlepšovat vše co má vliv na spokojenost zákazníků a tedy naši. Stále sledovat konkurenci a snažit se být lepší.
Vzdělání
- Stálý odborný růst pracovníků společnosti, odborná znalost našeho produktu, umění jednat, umění komunikovat jsou nutnou součástí k našemu úspěchu.